De Snelle Trappers, sponsored by De Viking Oostduinkerke

maandag, juli 04, 2005

Kalender activiteiten juli

Woe. 6/07/2005: Skeeleren
Vertrek om 19u30 aan de Uniebrug in Nieuwpoort

Zo. 10/07/2005: Vittel rollerparade Koksijde
Skeelerintiatie om 19u, vertrek om 20u (meer info op www.vittel.be)

Woe. 13/07/2005: Skeeleren
Vertrek om 19u30 aan de kerk in Oostduinkerke (Opgelet: wijziging !)

Woe. 20/07/2005: Skeeleren
Vertrek om 19u30 bij Céline (Koninklijke Prinslaan in Koksijde, tegenover Duinenabdij)

Woe. 27/07/2005: Skeeleren
Vertrek om 19u30 aan de kerk in Oostduinkerke

Do. 28/07/2005: Boottocht
Vertrek om 14u30, zie ook artikel over de boottocht

Zo. 30/07/2005: Vittel rollerparade Koksijde
Verdere info volgt n.a.v. toer op 10 juli

Graag jullie ideetjes voor locaties doorsturen naar desnelletrappers@yahoo.com

13 Comments:

  • ik ga mee gaan skeeleren woensdag!!!

    By Anonymous Anoniem, at 9:57 a.m.  

  • Ik ga niet mee skeeleren woensdag. Zal eerst nog een beetje oefenen. Zondag doe ik ook nog niet mee. Ik blijf waarschijnlijk in Gent van 't weekend.

    By Anonymous Anoniem, at 1:35 p.m.  

  • Ik ga niet mee skeeleren woensdag, ik vind het zonde van mijn T-shirt vuil te maken!

    Lees: ik moet dringend oefenen met die skeelers, dus pas ik nog om met de groep mee te gaan.

    By Anonymous Anoniem, at 7:41 p.m.  

  • Mijn T-shirt is gewassen met Lidl wasmiddel, en ik zie geen verandering! Dus Joke, geen uitvluchten ;-)
    Ik zal er ook zijn woensdag!

    By Anonymous Anoniem, at 8:57 a.m.  

  • Ik zal er ook zijn woensdag! Kunnen we niet afspreken om samen te rijden!

    By Anonymous Anoniem, at 4:35 p.m.  

  • hallo,
    ik kan niet mee skeeleren gezien ik geen skeelers heb. Evelien, jij zou er nog een paar hebben in maatje 38, kan dat? Mag ik die eens testen?

    By Anonymous Anoniem, at 2:11 p.m.  

  • dat anoniem spul is van mij dus

    By Anonymous Anoniem, at 2:11 p.m.  

  • gaat het skeeleren door? het regent? wie heeft anti-slip skeelers?

    By Anonymous Anoniem, at 4:33 p.m.  

  • Lies zegt dat regen niet goed is voor de skeelers... Dus ik zou zeggen als het om 7 uur nog regent gaan we niet. Als de regen gedaan is wel. OK???

    By Anonymous Anoniem, at 5:23 p.m.  

  • Zolang de baan nat is, is het niet te doen om te skeeleren! uitglijdingsgevraar....

    Dus, beter uitstellen deze week? en direct op de vittel parade. De beginners kunnen nog eftjes in t'geniep oefenen dus

    By Anonymous Anoniem, at 5:27 p.m.  

  • Ik kan niet mee vanavond wegens blauw gele kapotte knie. Cadeau'tje van zondagavond bij de super trage roller parade...
    T'amusement!

    By Anonymous Anoniem, at 9:02 a.m.  

  • Ik ga ook niet mee vanavond.
    Annelies, verzorg je knie maar goed é !

    By Anonymous Anoniem, at 9:44 a.m.  

  • ik ga vanavond mee skeeleren (afspr kerk odk!!)

    By Anonymous Anoniem, at 12:40 p.m.  

Een reactie posten

<< Home